Unified Communications and Contact Center

Our Solutions

Unified Communications & Contact Center

เพิ่มประสิทธิภาพการสื่อสารในองค์กร ด้วยระบบการสื่อสารแบบรวมศูนย์ (Unified Communications) ที่เชื่อมโยงระบบโทรศัพท์และคอมพิวเตอร์เข้าด้วยกัน สามารถตอบสนองทุกความต้องการ ด้านการสื่อสารขององค์กรด้วย 3 โซลูชั่น
     1. IP Telephony
     2. Contact Center
     3. Business Process Automation

ทุกอย่างรวมอยู่ในที่เดียว

เชื่อมต่อโทรศัพท์ อีเมล เว็บแชท โซเชียล และบริการตนเอง
ผ่านเครื่องมือเดียวที่ใช้งานง่าย

  • Unify All Communication types via Internet Protocol (IP)
  • Improve efficiency of Telephone, Fax, Massaging,
    Voicemail, Web-Chat & Conference to complete
    Omni-Channel Communications
  • Customer Experience, Customer & Employee Engagement and Business Process Automation (BPA) are well improved by IP Based Contact Center Solution